No video

Ağlama Anne 5. Bölüm


  • Am Vor 2 Monate

    Ağlama AnneAğlama Anne

    Dauer: 2:21:15

    Ağlama Anne 5. Bölüm Özeti:
    Alev'in eve girmesinin önüne Hasan duvar örer. Ancak Necmiye bu sefer kızını bırakmama konusunda kararlıdır. Hasan'a rağmen Alev'in yanında yer alır. Öte yandan Alya'nın zehirlenmesinin ardında Özlem olduğu ortaya çıkmıştır. Bu olay Adnan ve Özlem ilişkisini tamamen kopma noktasına taşır. Adnan, Özlem'in Alya'yı görmesine dahi izin vermeyecektir. Ayrıca Alya'nın derdine düşen Adnan, Zeynep'i unutmuştur. Bu durum Adnan'ın başına gelenlerden haberi olmayan Damla'yı öfkelendirir. Alev ise Zeynep'e gerçeği söyleme peşindedir. Ama Zeynep'in kendini asla kabullenmeyeceğini anlar. Tam dağılmıştır ki Özlem'in, Zeynep'in başına sardığı olay patlar. Alev, bunu kızına yapanlardan intikam almaya kararlıdır.
    Ağlama Anne her Pazar 20.00'de atv'de!
    Ağlama Anne DE-film Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/vYocLW
    Yapım: Süreç Film
    Yönetmen: Feride Kaytan
    Yapımcı: Ali Gündoğdu - İnci Gündoğdu
    Genel Koordinatör: Akın Topuz
    Proje Tasarım - Hikaye: Esin Gök
    Senarist: Serdar Oğuz
    Oyuncular: Birce Akalay (Alev), Özlem Yılmaz (Damla), Cansel Elçin (Adnan), Sezin Akbaşoğulları (Özlem), Selim Bayraktar (Ali Osman), Ekin Mert Daymaz (Mert), Aslıhan Malbora (Zeynep), Turgay Kantürk (Çetin), Nihal Koldaş (Necmiye), Hüseyin Soysalan (Hasan), Lila Gürmen (Nedret), Burcu Gönder (Aydan), Ali Ersan Çebişli (Sabit), Osman Wöber (Nevzat), Mine Kılıç (Cansu), Gurur Aydoğan (Özgür), Oktay Gürsoy (Tolga), Semra Dinçer (Kevser), Pelinsu Çiçeli (Pınar), Nisa Sofia Aksongur (Alya)
    atv Resmi DE-film Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

    ağlama anne son bölüm  ağlama anne tek parça  ağlama anne hd izle  ağlama anne birce akalay  ağlama anne özlem yılmaz  ağlama anne cansel elçin  ağlama anne dizisi  ağlama anne özel sahneler  birce akalay  özlem yılmaz  cansel elçin  sezin akbaşoğulları  selim bayraktar  atv  dizi  yerli dizi  aglama anne dizi  ağlama anne  Ağlama Anne 5. Bölüm  5. Bölüm  

Derya türkîsch
Derya türkîsch

Bu dizi harika herkes rolünün hakkinı veriyo bu dizedeki tüm oyuncular super başarılaŕin devamı damlA yi cok seviyorum özlem yilmaz cansın can

Vor 3 Tage
Helin Sira
Helin Sira

43:30

Vor 3 Tage
Pedro Juan Espinosa Juarez
Pedro Juan Espinosa Juarez

Por favor subtítulos en español

Vor 4 Tage
Nefes Kaleli
Nefes Kaleli

Ali psman və Alev üçün baxiram

Vor 6 Tage
narmina hasanova
narmina hasanova

Men 1000 manat isteyirem

Vor 10 Tage
Abbas Özkan
Abbas Özkan

Ulan yeter lan bayanlar var diye küfür etmiyorum ama bi yere kadar Birce Akalay sürekli ağlıyor siktirin

Vor 11 Tage
OYUN DELİLERİ
OYUN DELİLERİ

1.29.39

Vor 11 Tage
eğlenceli oyunlar
eğlenceli oyunlar

Cak guzel dizi

Vor 16 Tage
Beatris Aguilera
Beatris Aguilera

SUBTÍTULO. EN ESPAÑOL. POR. FAVOR. DE. CHILE

Vor 19 Tage
انت القمر القمر
انت القمر القمر

özlemde çok komek pis kopat

Vor 25 Tage
Meryemnur Ozer
Meryemnur Ozer

1:18:16 anne,aşik mi oldun sen😂😂😂

Vor Monat
Eda Fırat
Eda Fırat

Damla’dan nefret eden tek benmiyim

Vor Monat
maria Fonseca
maria Fonseca

favor subir capitulos subtitulados en español latino gracias

Vor Monat
Cinara Suleymanli
Cinara Suleymanli

Özlem Yılmaz ❤️Damla❤️ harika ya çok güzel

Vor Monat
Sabrija Karic
Sabrija Karic

Imajuli. over. Serije. prevod na. bosanski

Vor Monat
Gülsüm Yıldırım
Gülsüm Yıldırım

Ben bu gelini bogarim

Vor Monat
Elza Alieva
Elza Alieva

yaaa Mert ne kadar iyi yaaaa.... ben seni gozumle değil, kalbimle goruyorum...... yerim benn seniiiiiiii

Vor Monat
Rita Anikina
Rita Anikina

êVì êMïR* '-'

Vor Monat
Rita Anikina
Rita Anikina

sad...KýîP...êVï=[

Vor Monat
Shahad 97
Shahad 97

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Vor Monat
Севиль Асланова
Севиль Асланова

Zeynep Merte oyle sarilmasi hic dogru degil. Hani asi kiz tavirlari

Vor Monat
Sara ssd777
Sara ssd777

Damlaaa😍

Vor Monat
Каню темирбеков
Каню темирбеков

Çytyndyn evi Emir Kozçogulunun evine benzio

Vor Monat
bzjsbsjdbdjx bedibbsjdjd
bzjsbsjdbdjx bedibbsjdjd

çok guzal be film nolur final olmasin ☺

Vor Monat
Aisalkyn Zhalalova
Aisalkyn Zhalalova

Надоел уже Зейнеп 😭

Vor Monat
Uminsa Rusya
Uminsa Rusya

Sumbul aga💖💖

Vor Monat
Mirlinda Begolli
Mirlinda Begolli

Ali Osmanin roluni seviyorum 😊👏👍🏻cok islah oynayior 👍🏻 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ......😊😊😊😊 .....o duvara seni dekor ederem 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👏👏👏👏👏

Vor Monat
Božidarka Vučinić
Božidarka Vučinić

IMA LI PREVOD

Vor Monat
Martha Castillo
Martha Castillo

Es hermosa la serie cancel elsin excelente actor hacen pareja con damla porfa traduzcanla

Vor Monat
فاطمه فيكه
فاطمه فيكه

*حلوووه زينب وردة واو*

Vor Monat
99 55
99 55

BRAVOOOOOO ALI OSMAN BRAVOOOOO YASA

Vor Monat
effar ahmad
effar ahmad

Ali osman gibi erkeklardin hosliniyorum

Vor Monat
Nunu Abdullayeva
Nunu Abdullayeva

İçim parçalandı Aleve vurunca babası bağırsağım gəldi kahr oldum yaa

Vor Monat
Duygu Niyazi
Duygu Niyazi

Alev diyen like

Vor Monat
Viktori Wamil
Viktori Wamil

of Ali osmanin bakiwlari oldurecek beni

Vor Monat
hanan jihad
hanan jihad

Gerçekten inanmıyorum bir anne nasıl kızına söyle bilmez ve korkar şartlar ne olursa olsun o annesi ... Bence bu söylememek sadece dizilerde olur

Vor Monat
Ozada Yusupova
Ozada Yusupova

Babalarni xec yamani olmaz Babalar tek insan

Vor 2 Monate
ilaydiar diar
ilaydiar diar

Çok güzel bi bölüm ya her şey yerinden şıkti

Vor 2 Monate
Del
Del

Çok güzel bölüm olmuş, emeği geçen her bireyin eline sağlık. Umarım bu proje reyting sorunu yaşamaz ve biz de dizinin batma endişesi olmadan izleriz.

Vor 2 Monate
Ramide Ismayilova
Ramide Ismayilova

Birce akalay ❤️❤️❤️❤️ hayranim oyunculuguna

Vor 2 Monate
Zeynep Alparslan
Zeynep Alparslan

Yanlız çok saçma.. yemek yiyiolar güya kadın hesabı istiyo ama hiçbişey yenmemiş olduğu gibi duruyo meyve sularına bile dokunmamış yani çoook saçma !!

Vor 2 Monate
Sıla Kuzey
Sıla Kuzey

Neden hayatta hep pismanliklarimiz var?Birce rolünü o kadar iyi yapiyorki,onun için üzülüyorum.

Vor 2 Monate
toni huseyin
toni huseyin

Bircemmm cox sevirem seni.....birce sevenler yawayinnn

Vor 2 Monate
Mamedova İrina
Mamedova İrina

Ya ben Alevin Saclarının Bu Hale Geldigi Anı Merak Ediyorum

Vor 2 Monate
Melikan Mahmudova
Melikan Mahmudova

Nedan hep annelel agliyor

Vor 2 Monate
nabad mammadova
nabad mammadova

Ali Osmanı çok sevdim

Vor 2 Monate
Zalim zehir
Zalim zehir

Birce Akalay efsane

Vor 2 Monate
sln Dn
sln Dn

Alevden nefret eden tek benmiyim 😩 sevimsiz

Vor 2 Monate
Ойсанам Дусманова
Ойсанам Дусманова

О Али осман- О Сюмбюл ага.

Vor 2 Monate
Jacko Daniels
Jacko Daniels

Bu dizi galiba gelmis gecmis cogu dizilere 5 cekecek👍

Vor 2 Monate
Özlem Erdogan
Özlem Erdogan

Birce Akalay EFSANESIN❤️

Vor 2 Monate
gunel vacibova
gunel vacibova

Bu gilmi çok seviyorum ya resmen aşığım😍😍

Vor 2 Monate
mehtap online
mehtap online

Ağlama Anne admini, nedenini bilmiyorum ama yuklediginiz bölümler çarşamba gününe kadar görünmüyor listede. Çarşamba günü ise yükleyici izin vermedi bulunduğunuz ülkede diyor. Perşembe günü başlar başlamaz seyredilebilir oluyor. Pazar oynayan diziyi perşembe seyretmek çok sıkıcı. Her bölüm böyle oldu. Bu arada Türkiye'deyim.

Vor 2 Monate
Telman Zeynalov
Telman Zeynalov

Yengenin başina zeyneb boyda daş duşsun.

Vor 2 Monate
Maria Denz
Maria Denz

Özlemin oyunculuğuna gerçekten hayranım. Kadın çok iyi oyunuyor be. 😍😍

Vor 2 Monate
Mai Britney
Mai Britney

Annelik doğurmakla olmaz ,doğru. Ama büyütmekle de olmaz bunu da çok az kişi biliyo ve anlıyo aleve de haksızlık yapıyosunuz

Vor 2 Monate
Riza Usta
Riza Usta

Cok kotu agliyo bu zeynep

Vor 2 Monate
Gülcan Akkus
Gülcan Akkus

Damla orada ne işe yarıyor anlamadım gitti robot gibi kadın hiçbir şeyden anladığın yok rol bile yapmasını beceremiyor uyuz uyuz geziyor

Vor 2 Monate
Admin Admin
Admin Admin

Kaşki butun qadinlarin arxasinda AliOsman kimi bir kişi dursun yardim etsin

Vor 2 Monate
Kediköy Valiliği
Kediköy Valiliği

1:48 de okulun bahçe kapısından çıkan tombul bacaklı deri montlu kız 1:49:20 de tekrar giriyor

Vor 2 Monate
Ümmügülsüm Tuna
Ümmügülsüm Tuna

Damladan nefret edenler like

Vor 2 Monate
Gunel Ehedova
Gunel Ehedova

Aleeeev yaşa beee kes kitlaxını

Vor 2 Monate
İbis 994
İbis 994

yuru be zeyneb

Vor 2 Monate
İbis 994
İbis 994

super 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👌👌👍👍👍

Vor 2 Monate
İbis 994
İbis 994

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Vor 2 Monate
Gunel Ehedova
Gunel Ehedova

Bircə aklay en güzəl oyunçulardan biri. öylə diyilmi arkadaşlar.????

Vor 2 Monate
zina sama
zina sama

👍👍👍

Vor 2 Monate
Gunel Ehedova
Gunel Ehedova

Ali Osma. adina laik yaaaa❤

Vor 2 Monate
Mehtap Cosman
Mehtap Cosman

Ben böyle saçma sapan bir dizi görmedim

Vor 2 Monate
Kamile Veliyeva
Kamile Veliyeva

aliosman alev harika 💑

Vor 2 Monate
Kamile Veliyeva
Kamile Veliyeva

aliosman super adam alev harika

Vor 2 Monate
Aysu Süleymanlı
Aysu Süleymanlı

Ya bu aleve sinir oluyorum hem kızını öldürmeye çalışıyor hemde gelip kızım kızım diye anırıyo aptal nefret ediyorum alevden🤬😡

Vor 2 Monate
Meral Mehel
Meral Mehel

Damla ile adnana uyuz oluyorum adiler

Vor 2 Monate
Yelda Oke
Yelda Oke

27:30 calan sarki?

Vor 2 Monate
Gülər Babazade
Gülər Babazade

Desem yalan olur 😁

Vor 2 Monate
MENASIZ KIMSESIZ
MENASIZ KIMSESIZ

Cooooox gozel seriyaldi kim deyer 6 ci bolumu habaxdi gozleyirem vaxdini bilmirem nolar bilen varsa yazsin xaiw edirem

Vor 2 Monate
MENASIZ KIMSESIZ
MENASIZ KIMSESIZ

+Fidan MH cox sagol fidan xanim

Vor 2 Monate
Fidan MH
Fidan MH

Bazar gunu saat 21.00 atvde

Vor 2 Monate
Ayşegül Talas
Ayşegül Talas

Zeynep ve Mert sahnesi çok az biraz daha olmalı

Vor 2 Monate
Elnura Kxasanova
Elnura Kxasanova

Of of Alev..ne guzel film ya bu ....

Vor 2 Monate
tu da
tu da

Zeynebin anne diye aleve sarilmasini daha icli duygulu bi sahne yapmadilar sirf o damla bitch yüzünden!

Vor 2 Monate
tu da
tu da

Zeynep orda malca susmasi kim yüzünden?! Evet dogru o damla denen malin yüzünden!! Alev gibi disli olup agzini niye acmadi! Hep damla ve dedesi yüzünden!

Vor 2 Monate
Samed Gezer
Samed Gezer

Ali Osman süpersin 😘

Vor 2 Monate
Həcər Allahverdiyeva
Həcər Allahverdiyeva

1:04:31 zeynebe bakin

Vor 2 Monate
Merh Vv
Merh Vv

Ya o değilde damla tırnaklarını yeme yada takma tırnak tak 😒

Vor 2 Monate
asi prenses
asi prenses

Alevden iyi anne olur bence ama alev hep 2 de damlayla alevin eski sevgiisi olsun diyorlar :(

Vor 2 Monate
nesrin ay
nesrin ay

Beni seni gözümle değil kalbimle görüyorum. Ne güzel bir replik

Vor 2 Monate
tu da
tu da

Sandim alev o baba denen pislige yumruk atar!

Vor 2 Monate
Нускайым Мааданбекова
Нускайым Мааданбекова

Kirgizstandan izleyenler varmi

Vor 2 Monate
سكوتي سر عذابي
سكوتي سر عذابي

اني من العراق اتابع كلش حلو بحيث بجيت من باوعت على المسلسلة

Vor 2 Monate
Joody Joodi
Joody Joodi

Elif 💔💔

Vor 2 Monate
גיונאי אלסקרוב
גיונאי אלסקרוב

Ali osman Aşığım sana

Vor 2 Monate
hmm ja
hmm ja

Hic bir dizi bakmam cünkü hepsi sacma ve ahlaksis sevdim oyuncu oynuyo diye bakalim dedik icine ettiler

Vor 2 Monate
hmm ja
hmm ja

Gaymis vallah hala ahlaksiz devam ediyo evli adamla ne isi var buluscaksa illa tek kiziyla yemek yemeye gitsin

Vor 2 Monate
Selma Gerk
Selma Gerk

Ne biçim anne bu kadın, ne kadar vicdansız??!! Benim anlamadığım birşey var bu kızı neden kabul etmiyorlar??!

Vor 2 Monate
MMM MMM
MMM MMM

Işte bu işte bu ya Alev Alev Alev nasil oynadin bayıldım çok güzel bi bölüm

Vor 2 Monate
Hatice Önder
Hatice Önder

Damla sevenler

Vor 2 Monate
Saleh Sultanov
Saleh Sultanov

COX GÖZƏL😍😍

Vor 2 Monate
Kavunlu Dondurma
Kavunlu Dondurma

Bu özlem neden her rolde kötü🙄🙄

Vor 2 Monate
cigdem ce
cigdem ce

Bi aliosmanda benim karşıma ciksa sarsa sarmalasa korusa beni

Vor 2 Monate
Reni Reni
Reni Reni

Zeynep abla ve mert abi yi sevenler

Vor 2 Monate
Şevval Ceylan
Şevval Ceylan

Özlemi seven tek benmiyim

Vor 2 Monate

Nächstes Video